About: INASP

An Entity of Type: International nongovernmental organization, from Named Graph: http://dbpedia.org, within Data Space: dbpedia.org

dbo:abbreviation
  • INASP
  • INASP és una oenagé de cooperació al desenvolupament internacional que treballa amb una xarxa global de socis per millorar l'accés, la producció i l'ús d'informació d'informació científica, per tal que els països en vies de desenvolupament puguin millorar la seva capacitat científica en la resposta als seus reptes de desenvolupament. La seva seu és a Oxford però està governada per una Junta Directiva internacional. Els projectes d'INASP són duts a terme per un nucli de personal contractat a temps complet, col·laboradors associats i el personals i voluntaris de les organitzacions contraparts que formen part de la xarxa d'INASP a més de cent països. La feina d'INASP és finançada pels seus soci als respectius països de la xarxa, per agències governamentals i no governamentals d'ajuda al desenvolupament i per fundacions filantròpiques. (ca)
  • INASP (International Network for Advancing Science and Policy) is an international development charity working with a global network of partners to improve access, production and use of research information and knowledge, so that countries are equipped to solve their development challenges. Based in Oxford and governed by an international Board of Trustees, INASP is run with a small number of full-time staff working with, and through, partners and networks in over one hundred countries. INASP's work is funded by its partner countries, governmental and non-governmental development agencies, and philanthropic foundations. (en)
dbo:leaderFunction
dbo:parentOrganisation
dbo:type
dbp:abbreviation
dbp:caption
dbp:language
  • English (en)
dbp:leaderTitle
  • President (en)
dbp:name
  • International Network for Advancing Science and Policy (en)
dbp:parentOrganization
dbp:regionServed
  • Worldwide (en)
dbp:type
dbp:website
  • INASP és una oenagé de cooperació al desenvolupament internacional que treballa amb una xarxa global de socis per millorar l'accés, la producció i l'ús d'informació d'informació científica, per tal que els països en vies de desenvolupament puguin millorar la seva capacitat científica en la resposta als seus reptes de desenvolupament. (ca)
  • INASP (International Network for Advancing Science and Policy) is an international development charity working with a global network of partners to improve access, production and use of research information and knowledge, so that countries are equipped to solve their development challenges. (en)
  • INASP:International Network for the Availability of Scientific Publications (ca)
foaf:homepage
foaf:name
  • International Network for Advancing Science and Policy (en)
is dbo:wikiPageRedirects of