About: Tie (draw)

An Entity of Type: Game100456199, from Named Graph: http://dbpedia.org, within Data Space: dbpedia.org

• Ein Unentschieden (auch Gleichstand, Remis oder Draw) ist eine Punktgleichheit bei einem Wettstreit oder Ballspiel zwischen zwei Gegnern. Der Begriff wird vor allem für den endgültigen Abschluss der regulären Wettkampfeinheit im Sport (Spiel, Partie, Match) verwendet. Wenn Spielregeln und der Austragungsart (wie in einem Turnier) es zulassen, kann ein Spiel unentschieden enden, in anderen Fällen, wie im K.-o.-System wird eine Partie durch zusätzliche Maßnahmen wie eine verlängerte Spielzeit oder Strafstöße entschieden. Sportreporter verwenden den Begriff häufig auch für den Zwischenstand. (de)
  • Remiso en konkurso inter du (aŭ pli) oponaj individuoj aŭ teamoj estas egalpoentado, ĉe remiso ne estas venkinto, nek malvenkinto, ĉar ambaŭ teamoj havas same multajn poentojn (golojn …). (Origine remiso estas termino el ŝako.) Kelkaj sportoj akceptas remisan rezulton de matĉo (ekzemple atletiko , multaj ). Sed en aliaj sportoj la reglamento ne konas remison (ekzemple teniso, tabloteniso, glacihokeo, korbopilko). En kazoj de egalaj rezultoj ĉi-lastaj sportoj efektivigas unu aŭ plurajn el la sekvaj solvoj: * post la regula - foje kun la regulo de arĝenta aŭ ora golo - ekzemple en futbalo, glacihokeo * plifaciligo de poentigo - ekzemple redukto de ludantoj en glacihokeo aŭ rezigno pri 2-poenta antaŭeco en teniso * speciala kromkonkurso - ekzemple en futbalo, glacihokeo * simpla hazardo - ekzemple monerumado kiel aplikita en futbalkonkursoj en la 1960-aj jaroj Foje turniroj kombinas remiso-permesajn rondojn kun senremisaj rondoj. Etimologio: remiso devenas de la franca remis (remetita - kvazaŭ en la antaŭmatĉan staton) kaj estas aparte uzata por ŝako-matĉoj, kiuj finiĝas sen venkinto. - La germana "unentschieden" (ne decidita) same estas kvazaŭ neŭtra termino, dum la anglaj "tie" (katenita) pli klare esprimas la malkontenton pri la nedecidita stato kaj "draw" (lotumi) jam proponas metodon, solvi la situacion. Oni esprimas ĝin ankaŭ per vana partio (vidu la 5-an de partio sur la paĝo 844 de la Nova PIV, aŭ la 4-an de partio sur la paĝo 795 de la malnova PIV). (eo)
  • Seri dalam olahraga adalah mengakhiri suatu kompetisi atau pertandingan dengan hasil sama atau seimbang. Untuk menentukan pemenang, terdapat beberapa cara yang umum dilakukan, antara lain: * Penggunaan cara penghitungan lain seperti perbedaan nilai agregat. * Melanjutkan pertandingan dengan perpanjangan waktu. * Pada beberapa jenis olahraga, adu penalti juga dapat dilakukan. Aturan penyelesaian kondisi seri berbeda-beda antar cabang olahraga, dan biasanya ditentukan oleh aturan dalam suatu kompetisi. * l * * s (in)
  • Un match nul ou une partie nulle est le résultat d'une rencontre sportive ou ludique entre plusieurs (bien souvent deux) équipes ou joueurs, qui aboutit à une situation dans laquelle il n’y a ni vainqueur ni perdant. Conventionnellement, dans certaines disciplines où les rencontres concernent trois (ou plus de trois) équipes ou joueurs, on peut aussi parler de « match nul » ou de « partie nulle », même avec des protagonistes qui perdent la partie si ceux encore en course n’arrivent pas à se départager ; dans ce cas-là, le match nul ou la partie nulle concerne les seuls non éliminés. (fr)
  • 引き分け(ひきわけ)とは、勝負においてその終了時にプレイヤーを勝者(および敗者)にせず終了させる取り決めまたはその結果を指す。 (ja)
  • A draw or tie occurs in a competitive sport when the results are identical or inconclusive. Ties or draws are possible in some, but not all, sports and games. Such an outcome, sometimes referred to as deadlock, can also occur in other areas of life such as politics, business, and wherever there are different factions regarding an issue. In some sports, such as cricket, a tie and a draw have different meanings. (en)
  • Gelijkspel is een gelijke eind- of tussenstand bij een competitie. Een synoniem voor gelijkspel is 'kiet' van het Franse quitte. Onbeslist of draw zijn ook gangbare benamingen. In veel sporten wordt gelijkspel als een onbevredigende uitslag ervaren. Om de kans op gelijkspel te verminderen worden dan maatregelen getroffen om de competitiviteit te verhogen en gelijkspel minder aantrekkelijk te maken. Zo geldt in de voetbalcompetitie 3 punten voor winst, 0 voor verlies en 1 voor gelijkspel. In toernooien en toernooifasen met een knock-outsysteem is een gelijkspel onmogelijk omdat slechts een van de partijen door kan naar de volgende ronde, maar er zijn meer competities waar een gelijkspel niet als uitslag erkend wordt. Er zijn uiteenlopende manieren om tot een beslissing te komen: tiebreaks in het tennis, strafschoppenseries in het voetbal, jurybeslissingen in het boksen. Ook lotingen komen voor en er bestaan soms gedetailleerde reeksen criteria; in het voetbal onder andere doelsaldo en aantal . Tiebreaks in het schaken zijn vaak op zichzelf staande wedstrijden met een verhoogd speeltempo, die vooral in knock-outcompetities voorkomen. In gewone competities en toernooien kunnen weerstandspunten en gebruikt worden. Wanneer een gelijkspel als een bijzondere, eervolle gebeurtenis wordt beschouwd, kunnen de gelijk geëindigden elk dezelfde ongedeelde prijs ontvangen, als het reglement daarin voorziet. Vaak noemt men dit ex aequo. Enkele mogelijkheden qua prijsuitkeringen: 1. * Ex aequo: Winnaars die gelijk geëindigd zijn krijgen elk de volle prijs. 2. * Gedeelde prijs: Elke winnaar heeft hetzelfde deel van de prijs. 3. * Lagere notering: Een gelijkspel geeft een lagere waardering zodat de prijs minder is.. (nl)
  • 무승부(無勝負)는 승부에서 종료되었지만, 승자 및 패자가 없는 경우를 가리킨다. (ko)
  • Remis – sytuacja w grach sportowych lub w innych sportach, w której żadna ze stron nie odniosła zwycięstwa. W niektórych grach remis zdarza się częściej (np. w szachach), w innych rzadziej (np. w meczach żużlowych), w niektórych możliwy po regulaminowym czasie gry, ale niedopuszczalny przez regulamin (np. w koszykówce), w niektórych w ogóle nie jest możliwy (np. w siatkówce). Czasem remis oznacza wygraną jednego z graczy lub sportowca. W go odpowiada za to zasada komi. W pucharowych rozgrywkach piłkarskich remis może, zależnie od dodatkowych kryteriów (np. większej lub mniejszej liczby strzelonych bramek w meczu wyjazdowym), oznaczać wygraną bądź przegraną. Remis może też stanowić „honorowe” zwycięstwo – jeśli gracz mniej doświadczony zremisuje z bardziej doświadczonym, jest to jego sukces niezależnie od reguł gry. (pl)
  • Empate, no conceito desportivo, é quando alguma equipe permanece igual com outra equipe nos quesitos que determinam a vitória. Estes quesitos variam de esporte para esporte. No futebol amador, onde mais de duas equipes participam de um torneio popularmente conhecido com "10 ou 2" caso a partida termina em empate, a vantagem será da equipe que entrará para a partida subsequente. (pt)
  • Oavgjort resultat innebär att det mellan två eller flera lag eller spelare i ett spel, en lek, en sport, en idrott eller vilket slags tävling som helst, som har avslutats, inte kan utses någon vinnare. Att få oavgjort är bättre än att förlora, men sämre än att vinna. Även i krig talar man om att slag slutar oavgjort. I schack kallas oavgjort för remi. I boxning kan två klubbar i en lagmatch eller två nationer i en landskamp komma överens om ett oavgjort domslut, när majoriteten av poängdomarna dömt lika. Även en skada i första ronden kan resultera i oavgjort. (sv)
  • Нічия́ — результат у матчі чи партії, де ніхто не виграв. Досягається за: * рівної кількості голів в іграх з м'ячем (чи шайбою) як у футболі, хокеї тощо; * згодою обох гравців у логічних іграх (шахи, рендзю тощо); * теоретичної неможливості досягнення виграшу жодною зі сторін (наприклад, у шахах, коли на ігровому полі залишилися тільки королі; у рендзю — всі чи майже всі пункти дошки зайняті каменями так, що не залишається місця для постановки виграшної п'ятірки); * рішенням суддів (бокс). Через спеціальні правила нічия неможлива у деяких іграх, наприклад, го, де одна зі сторін (білі) спочатку отримує половину очка саме для уникнення можливості нічиєї. Часом для недопущення нічиєї вводиться додатковий ігровий час (овертайм) і/або серія спроб заробити очки за спеціальних умов (пенальті, буліти). (uk)
  • Ничья́ — результат в спортивном матче или партии, при котором состязание считается состоявшимся, но победитель в нём не выявлен. Условия присуждения ничьей определяются правилами вида спорта и могут дополняться правилами конкретного турнира. В некоторых случаях ничья, возможная по правилам вида спорта, напротив, ограничивается или запрещается правилами турнира. (ru)
  • 平局(tie),是指一場比賽中,甲方和乙方的比數相等或情勢達到平衡。此時,甲方和乙方同時不是勝者或負者。這種情況多出現於計分比賽,尤其是分數難以獲得的情況。 (zh)
  • 引き分け(ひきわけ)とは、勝負においてその終了時にプレイヤーを勝者(および敗者)にせず終了させる取り決めまたはその結果を指す。 (ja)
  • 무승부(無勝負)는 승부에서 종료되었지만, 승자 및 패자가 없는 경우를 가리킨다. (ko)
  • Remiso en konkurso inter du (aŭ pli) oponaj individuoj aŭ teamoj estas egalpoentado, ĉe remiso ne estas venkinto, nek malvenkinto, ĉar ambaŭ teamoj havas same multajn poentojn (golojn …). (Origine remiso estas termino el ŝako.) Kelkaj sportoj akceptas remisan rezulton de matĉo (ekzemple atletiko , multaj ). Sed en aliaj sportoj la reglamento ne konas remison (ekzemple teniso, tabloteniso, glacihokeo, korbopilko). En kazoj de egalaj rezultoj ĉi-lastaj sportoj efektivigas unu aŭ plurajn el la sekvaj solvoj: Foje turniroj kombinas remiso-permesajn rondojn kun senremisaj rondoj. (eo)
  • Gelijkspel is een gelijke eind- of tussenstand bij een competitie. Een synoniem voor gelijkspel is 'kiet' van het Franse quitte. Onbeslist of draw zijn ook gangbare benamingen. In veel sporten wordt gelijkspel als een onbevredigende uitslag ervaren. Om de kans op gelijkspel te verminderen worden dan maatregelen getroffen om de competitiviteit te verhogen en gelijkspel minder aantrekkelijk te maken. Zo geldt in de voetbalcompetitie 3 punten voor winst, 0 voor verlies en 1 voor gelijkspel. Enkele mogelijkheden qua prijsuitkeringen: (nl)
  • Remis – sytuacja w grach sportowych lub w innych sportach, w której żadna ze stron nie odniosła zwycięstwa. W niektórych grach remis zdarza się częściej (np. w szachach), w innych rzadziej (np. w meczach żużlowych), w niektórych możliwy po regulaminowym czasie gry, ale niedopuszczalny przez regulamin (np. w koszykówce), w niektórych w ogóle nie jest możliwy (np. w siatkówce). Remis może też stanowić „honorowe” zwycięstwo – jeśli gracz mniej doświadczony zremisuje z bardziej doświadczonym, jest to jego sukces niezależnie od reguł gry. (pl)
  • Нічия́ — результат у матчі чи партії, де ніхто не виграв. Досягається за: * рівної кількості голів в іграх з м'ячем (чи шайбою) як у футболі, хокеї тощо; * згодою обох гравців у логічних іграх (шахи, рендзю тощо); * теоретичної неможливості досягнення виграшу жодною зі сторін (наприклад, у шахах, коли на ігровому полі залишилися тільки королі; у рендзю — всі чи майже всі пункти дошки зайняті каменями так, що не залишається місця для постановки виграшної п'ятірки); * рішенням суддів (бокс). (uk)
  • Unentschieden (de)
  • Remiso (eo)